اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 25 / 11 / 1391
نویسنده : الهه





|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/11/30/1 - - گفته است :
من از خیلیا معدل پرسیدم پس چرا قبلا اینجور سوتفاهمایی پیش نیومده؟ولی باشه دیگه مال شما رو نمیپرسم.


این نظر هم اصلا مهم نیس شما هم الکی خودتو ناراحت نکن.من جای شما بودم تاییدش نمیکردم


معلومه طرف از جای دیگه دلش پر بوده وگرنه نظرا که هیچ مشکلی نداشتن
پاسخ:من که فراموشش کردم مهم نیست

<-CommentGAvator->
سازمان حمایت از الهه در تاریخ : 1391/11/29/0 - - گفته است :
واقعنم متاسفم که همچین افرادی میان این نظراتو میذارن پاسخ:اولش ناراحت شدم یعنی بیشترتعجب کردم ولی الا دیگه مهم نیست

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/11/29/0 - - گفته است :
فکر کنم دوستاتون نظر قبلیو ویرایش زدن بعدم تایید کردن

چرا معدلتونو دیگه نپرسم؟؟

شما سوال منو جواب بدین بعد من تصمیم میگیرم نظر بذارم یانه


پاسخ:ازاین سوالامی پرسین برای بقیه سوتفاهم می شه البته هر کی بوده قصدش شوخی بوده

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/11/29/0 - - گفته است :
الان من نفهمیدم چی شد

چرا اسمم از نظر قبلی حذف شده؟

نظر قبلیمو جواب بدین
پاسخ:نمی دونم چرااینجوری شد

<-CommentGAvator->
در تاریخ : 1391/11/29/0 - - گفته است :
شما یکی رو میشناسین؟

میگم اگه فکر میکنین باابروتون بازی میشه بگین تا دیگه نظر نذارم

پاسخ:نه نمی شناسم هرجوردوست دارین ولی معدلمو دیگه نپرسید

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/11/28/6 - - گفته است :
14.20 هم خوبه.یعنی در اون حد نیست که ادم بخواد خجالت بکشه


پاسخ:درسته ،ولی خوب یکم ضایست باید بیشتر تلاش کنم

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/11/27/5 - - گفته است :
معدل کلم۱۵/۳۰

حالا شماها بگین
پاسخ:مال من 14.20، معدل به این خوبی کجاش افتضاحه

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/11/27/5 - - گفته است :
چقد خجالتی هستین


پاسخ:خوب شماکه خجالتی نیستی معدلتوبگو

<-CommentGAvator->
در تاریخ : 1391/11/27/5 - - گفته است :
من همین مشکلو با یکی از بچها دارم تازه توقع داره وسط جاده پابرهنه نشه از بس منو عذاب روحی میده

نویسنده فعال وبلاگ: خب ولش کن دیگه واسه چی خودتو عذاب میدی؟؟؟؟؟
من عذاب نمیدم اون منو عذاب میده شب و روزمو برام آتیش جهنم کرده

<-CommentGAvator->
سمانه در تاریخ : 1391/11/27/5 - - گفته است :
وای چقد بدم میاد بعد امتحان سولاها رو مرور میکنن ،بابا فکر مارو هم بکنین فکر میکنیم درست نوشتم بعد شنیدن حرفاشون امیدمون ناامید میشه
پاسخ:اره به خدانمی ذارن یه چندروزی خوشحال باشیم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب