فکرشو بکـ ــــــ ـــن
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 24 / 7 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

فکرشو بکـ ــــــ ـــن

 

از7 صبــ ــــ ـــح تا7 شب سرکلاســ ــــ باشی...

الـ ــــ ـــان این شکلیم دقیقـــ ــــ ـــــا[تصویر: 59.gif][تصویر: 59.gif]

*اینم از تابستون ...

 

*تابستون ها هم بی برکــ ــــ ـــــت شدن...

*زود زود تمـــ ــ ــــ ــــوم میشن...

*حس میکنم آخرین روز زندگیمه...

* هنوز خندم میگیره ازش...

*این هفـ ـــ ـــ ــته کلا ناراحـ ـــ ـــت بودم...

ه مدت خیلی کم آپـــ ــــ ـــــ میکنم...

 

 

 

 

هیچــکس نمــے دانــَـد...!

پشت ِ ایــ ن چهــره ے آرامـ ،

در دلـَـــ م چه میگــذرد...!

نمـے دانـے...!

کســے نمـے داند.....!

ایــ ن آرامش ِ ظاهــــــر و این دل ِ

نـــــــا آرام...!

چقــدر خسته امـ میکنــد




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
در تاریخ : 1391/8/21/0 - - گفته است :
بدم اومدپاسخ:چرا کجا بد بوووووود شرح حالم بود خب اگه راهنمایی چیزی بلدین بگین

<-CommentGAvator->
بغلیت..... در تاریخ : 1391/8/12/5 - - گفته است :
بماند....!!!! حالا که درست تمو شده در چه حالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
من بغلیت هستم.... در تاریخ : 1391/8/5/5 - - گفته است :
من درسم تموم شده...!!!!

بابا خوب از بس همتون درس خونید ...پاسخ:اگه درست تموووو شده مارو از کجا میشناااسی درس چی هست؟؟؟

<-CommentGAvator->
بغلیت..... در تاریخ : 1391/7/30/0 - - گفته است :
الهی عزیزم غصه نخور ....وایسا بیای ترم اخر دلت برای تموم بچه ها و استادها و تیکه هایی که بار استادها میکردین تنگ میشه....من حالا اینقدر حسرت اون دست انداختنها و مسخره بازی هایی که سر استادامون در میاوردم تنگ میشه ....یادش بخیر استادهای گروهمون حاضر نمیشدن باهامون کلاس بردارند اخه ما همه مون پایه بودیم و استادها رو سرکار میزاشتیم یادمه یه استاد ریاضی اومد سرکلاسمون بدبخت ترم اولش بود که درس میداد شروع کرد درس بده ما مثل اینا که هیچی نمیفهمن نگاش کردیم مونده بود فکر میکرد واقعا نمیفهمیم ولی خدایش بچه هامون همهشون پایه بودن...پاسخ:مگه ترم چندی؟؟؟ نه بابا همکلاسیای ما پایه نیستن بلد نیستن اصلا یه کلاس واسمون بزااار تا استاد این کارا شیم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب